5 sfaturi și recomandări pentru proprietarii de restaurante

Restaurantele sunt unele dintre cele mai dificile afaceri de gestionat. Trebuie să te asiguri că oferi un serviciu excelent de fiecare dată când un client vine la masă. Este nevoie de mult timp și efort pentru a-ți face numele cunoscut pe piață, cu toate acestea, există câteva sfaturi și trucuri care te pot ajuta pe parcurs. Iată cinci lucruri pe care fiecare proprietar de restaurant ar trebui să le știe.

1.Creează conexiuni puternice și bazate pe încredere, atât cu clienții tăi, cât și cu furnizorii

A fi în contact direct cu cererile și nevoile clienților tăi te va face să găsești cele mai bune soluții pentru a aceștia. A-ți cunoaște clientela este o parte importantă în business-urile din domeniul Horeca, iar relația care se formează între client și local este una mult mai personală decât în celelalte tipuri de afaceri. Ai ocazia să intri în contact direct cu ei, cere-le feedback asupra experienței lor, află-le părerile și opiniile sincere despre afacerea ta.

Clienților le place să se simtă importanți, dă-le toată importanța de care au nevoie! În plus, este mult mai benefic să aflii opiniile negative direct de la ei, decât de pe un website public de recenzii.

Același lucru se aplică și în cazul furnizorilor tăi. Fii loial furnizorilor tăi, începe să-i cunoști personal și află mai multe despre afacerile lor. Mulți furnizori pentru industria restaurantelor tind să facă reduceri la produse sau să ajute restaurantele partenere, dacă acestea sunt loiale lor.

2.Angajează oamenii potriviți

Poate părea imposibil să găsești personalul perfect pentru restaurantul tău, mai ales dacă încă nu ai fondurile necesare pentru a oferi salarii competitive. A investi timp și bani, însă, încă de la început, în oamenii pe care-i simți de încredere sau buni în ceea ce fac, îți poate facilita drumul către succes în afacerea ta.

dg.jpg

Restaurantele sunt afacerile care se bazează cel mai tare pe personal, fie că este vorba de felul în care ei construiesc imaginea brandului tău în fața clienților, sau de responsabilitățile lor, ei sunt pilonii de bază ai afacerii tale, și este un lucru util de înțeles, încă de la începutul conceperii afacerii tale.

Citește mai mult: Sfaturi eficiente pentru a recruta personal, pentru restaurantul tău

3.Critica trebuie să fie cel mai bun prieten al tău

A accepta și a-ți asuma critica, înseamnă să crești în valoare. A o ignora, sau a veni cu argumente împotriva ei, îți va oferi o imagine proastă, pe parcursul timpului, în fața cumpărătorilor tăi, dar și în gestionarea restaurantului . O opinie negativă le acoperă, de cele mai multe ori pe cele pozitive, și este util ca fiecare antreprenor din acest domeniu să își asume anumite momente umilitoare, care apar pe parcursul timpului.

Nu toată lumea are aceleași standarde ca și tine, nu toată lumea are același gusturi culinare, însă, este important să asculți critica și să crești prin ea. Nici un restaurant nu poate să fie perfect încă de la deschidere, iar ajutările se fac pe parcursul drumului.

4.Experiența culinară nu se bazează doar pe mâncare

Ambianța, de multe ori, câștigă în fața specialităților culinare, combinația pentru o afacere puternică vine din ambele.

Ambianța pe care o creezi în restaurantul tău trebuie să fie foarte uniformă cu publicul țintă la care dorești te adresezi. Un local cu o imagine concretă va fi întotdeauna mai câștigător, decât unul generalist. dg1.jpg În crearea ambianței trebuie să iei în calcul toate elementele nișei pe care ai ales-o. Dacă ai ales să deschizi un restaurant tradițional, spre exemplu, nu doar mâncarea va fi specific românească, ci și muzica va fi una tradițională, tacâmurile vor fi din ceramică românească, mesele, scaunele și obiectele de decor vor fi în același stil. Acest lucru te diferențiază pe piață, are un grad mai mare de loializare al clienților și te face mai popular în comunitate.

5.Scapă de rigiditate, surprinde-ți clienții

Un alt lucru util pentru patronii de restaurante este ca aceștia să nu își conducă businessul într-o zonă prea rigidă, unde nu mai există loc de curiozitate și nou. Este adevărat că un business, în general, trebuie să aibă o imagine omogenă, însă este important să gândești și în termeni de noutate.

Nu trebuie să îți schimbi meniul în fiecare lună sau să investești în schimbarea ambianței prea des, ci este bine să te pui în poziția de client. Ce te-ar face să revii la un local, chiar dacă l-ai mai vizitat în trecut. Poate fi vorba de oferte care să îți încânte clienții, organizarea unor evenimente noi, schimbarea anumitor politici de business, adaptarea unor trenduri din industrie. Toate aceste lucruri garantează noutate și surpriză.

GANDURI FINALE.png

A ajunge un antreprenor de succes în industria Horeca reprezintă, cu siguranță, un drum greu. A gestiona la perfecție un restaurant și a învăța să iei deciziile cele mai bune pentru businessul tău, cere timp și experiență.

Dorim să îți susținem restaurantul, și să devenim partenerii tăi prin împărtășirea soluțiilor noastre, cu tine. Restaurantul tău primește o lună gratuită, dacă folosește sistemul nostru (în varianta Premium), chiar de azi, Află mai multe, de aici.

Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, lasă-ne telefonul sau adresa ta de email și te contactăm noi!